Reklamacje, zwroty, wymiana towaru

REKLAMACJE

Produkt uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania? Możesz go reklamować przez minimum 2 lata!

Wszystkie produkty firmy Greenie Polska Sp. z o.o. Sp. k. posiadają minimum 2 lata gwarancji. Wiele produktów w naszym sklepie posiada jeszcze dłuższy czas gwarancji - taka informacja zawsze widnieje w szczegółach produktu na jego stronie. Dokumentem potwierdzającym gwarancję jest dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura. Okres gwarancyjny jest liczony od daty wystawienia takiego dokumentu. Jeśli masz problem z jakimkolwiek produktem zakupionym w naszym sklepie internetowym (żarówka przestała świecić albo nagle zaczęła „migać” itp.), prosimy o odesłanie go na adres:

Greenie Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Sklep światłolux.pl
Mokotów BOX – I piętro
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa

Do paczki dołącz:

  1. ksero paragonu lub faktury
  2. wypełniony formularz reklamacji: POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

Jeśli w formularzu umieścisz swój adres e-mail, będziesz na bieżąco informowany o przyjęciu oraz statusie reklamacji. Status można również uzyskać telefonicznie dzwoniąc na naszą infolinię: 22-842-22-32 wew. 3, lub mailowo: reklamacje@greenie.pl

Brak formularza w paczce lub nieprawidłowo wypełniony formularz może przyczynić się do opóźnienia realizacji reklamacji.

ZWROTY

Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, choć jest w pełni sprawny? Możesz go zwrócić przez 14 dni od zakupu.

Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania.

Przypominamy, iż konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Jeśli więc Kupujący prowadzi działalność gospodarczą i jako dokument sprzedaży otrzymał fakturę, nie przysługuje mu możliwość zwrotu towaru.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.

Odpowiednio zapakuj towar tak, aby nie zniszczył się podczas dostawy i odeślij go na adres sklepu stacjonarnego:

Greenie Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Sklep światłolux.pl
Mokotów BOX – I piętro
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa

Do paczki dołącz:

  1. ksero paragonu lub faktury
  2. jeśli to możliwe: oryginalne, niezniszczone opakowanie
  3. wypełniony formularz zwrotu / odstąpienia od umowy: POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Pieniądze za zwracany towar zostaną przelane w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do nas, na konto bankowe wskazane przez Ciebie w formularzu zgłoszeniowym.

Brak formularza w paczce lub nieprawidłowo wypełniony formularz może przyczynić się do opóźnienia realizacji zwrotu.

WYMIANA

Chcesz wymienić produkt na inny? Wybrałeś inną barwę świecenia, niż planowałeś? Możesz wymienić produkt na inny przez 14 dni odzakupu

Wymianie podlegają produkty nieuszkodzone, bez śladów użytkowania oraz zapakowane w oryginalne pudełka. Towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeżeli towar wydany w ramach wymiany będzie tańszy lub droższy - skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo w celu uzgodnienia rozliczenia różnicy.

Odpowiednio zapakuj towar tak, aby nie zniszczył się podczas dostawy i odeślij go na adres sklepu stacjonarnego:

Greenie Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Sklep światłolux.pl
Mokotów BOX – I piętro
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa

Do paczki dołącz:

  1. ksero paragonu lub faktury
  2. oryginalne, niezniszczone opakowanie
  3. wypełniony formularz wymiany: POBIERZ FORMULARZ WYMIANY

Brak formularza w paczce lub nieprawidłowo wypełniony formularz może przyczynić się do opóźnienia realizacji wymiany.

Jak wysłać przesyłkę?

Dobrze zabezpieczoną przesyłkę wyślij kurierem lub kurierem poczty. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem i nie odbieramy paczek z paczkomatów